Laatste dag thuis! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu Laatste dag thuis! - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

Laatste dag thuis!

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

31 Oktober 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Vandaag de laatste spullen pakken, ons wat ingelezen en de reis gaat morgen beginnen. Om 12.00 uur vliegen we en zijn de volgende dag om 12.30 uur in Kunming. Hier worden we opgehaald en blijven we twee nachten om te acclimatiseren.
Ik ben bang dat ik vannacht geen oog dicht doe.......

• 31 Oktober 2014 - 21:01

Hèlen:

Wauw! Heel veel plezier en lekker eten straks, vast wel :)

• 31 Oktober 2014 - 21:16

Arrie:

Heel veel succes en geniet vsn deze ervaring !!

• 31 Oktober 2014 - 22:13

Janneke:

Heel veel plezier! XX

• 31 Oktober 2014 - 22:14

Janneke:

Heel veel plezier! XX

• 31 Oktober 2014 - 22:54

Kim:

Ik moest wel even slikken toen ik wegreed. 5 weken is heel lang! Gelukkig is er FaceTime

• 01 November 2014 - 10:13

Eric Pam:

Fijne reis en heel veel plezier!!!!!!!

• 01 November 2014 - 11:23

Framcine:

Goede reis en veel plezier XXX

• 01 November 2014 - 17:55

Lia Van Kampen:

Ben net terug uit Turkeije en zie dat je reisverslagen schrijft.
    Geweldig, wat een avontuur voor jullie. En wat leuk dat wij een beetje mee kunnen genieten op deze manier.
    Heel veel plezier.
    Liefs Lia

Eleonora & Corné

Wij gaan voor het eerst buiten Europa fietsen. We fietsen van China (Kunming) naar Vietnam. Het accent zal in Vietnam liggen. Hier fietsen we 4 weken door de bergen van Noord Vietnam fietsen. Vanuit Hanoi vliegen we weer terug naar huis. De reis duurt in totaal 5 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2014