vietnam - Reisverslag uit Cốc Lếu, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu vietnam - Reisverslag uit Cốc Lếu, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

vietnam

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

10 November 2014 | Vietnam, Cốc Lếu

Vanavond aangekomen in Vietnam. Nog een mooie fietsdag gehad na ons vorig bericht. We hebben een planning gemaakt voor de komende weken en het beloofd zeker veel moois. Hopen dat de wegen hier wat beter begaanbaar zijn. Vanavond al lekker Vietnamees gegeten bij een straattentje. In China de eerste kakkerlak gezien van mijn leven en hier een ware rat ! Jullie begrijpen zeker wel dat alles wat ik schrijf over een aantal dagen gaat en niet allen maar enge, rare dingen gebeuren aan een stuk. Anders krijgen jullie misschien een verkeerd beeld.

• 10 November 2014 - 17:39

Lia Nefs:

hoi luitjes ik zie dat jullie nu in vietnam.ja idee de fietspaden zijn geen echte luxe.
    .Maar het gaat om de natuur en ook de cultuur van deze landen.je hebt al erg mooie dingen gezien maar wij nog geen foto's ha ha.geniet lekker van je vakantie en wij kijken lekker mee.hoop dat jullie goed weer hebben en niet te veel regen.zijn de hotels een beetje naar wens?groetjes lia en peter.

• 10 November 2014 - 22:27

Rinus:

Leuk om dit allemaal te lezen. Geniet er van.
    Pracht avontuur. Merk je veel verschil in de omgang met Chinezen en Vietnamezen??

Eleonora & Corné

Wij gaan voor het eerst buiten Europa fietsen. We fietsen van China (Kunming) naar Vietnam. Het accent zal in Vietnam liggen. Hier fietsen we 4 weken door de bergen van Noord Vietnam fietsen. Vanuit Hanoi vliegen we weer terug naar huis. De reis duurt in totaal 5 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2014