ademhalen - Reisverslag uit Nam Liên, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu ademhalen - Reisverslag uit Nam Liên, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

ademhalen

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

11 November 2014 | Vietnam, Nam Liên

Wat een groot verschil Vietnam of China !! Zo wie zo is Vietnam netter, ruikt lekkerder, minder druk en ze zijn niet alleen aan het overleven ( zo voelt het leven buiten de stad in China), maar verfraaien hun huizen en tuinen, er staan zelfs een paar bankjes langs de kant van de weg. Het is natuurlijk nog maar 1 dag Vietnam, maar het voelt alsof je weer kan ademhalen. Vandaag een zware beklimming gedaan, maar zo verschrikkelijk mooi! Van de zon de mist in gereden. Ineens ben je dan in de wolken

• 11 November 2014 - 11:56

Lia Nefs:

hoi luitjes,
    heerlijk om je zo te voelen.
    Wat een verschil van land mooi om dit waar te nemen.
    lekker genieten nu,het is wel leuk om regelmatig iets te lezen.
    doeiii fiets ze.gr. Peter en Lia.

• 11 November 2014 - 12:28

Coletta:

Heerlijk hoor!! wat een ervaring.... Geniet van elk mooi moment en hou ze vast!

Groetjes,
    Coletta

• 11 November 2014 - 13:13

Ma En Henny:

Fijn om goede berichten te horen. We leven met jullie mee en genieten van jullie belevenissen en verslagen.
    We blijven er naar uitkijken. Hier alles wel. groetjes ma en Henny

• 11 November 2014 - 20:19

Aalt En Ingrid :

Magnifiek! Goed om te horen dat jullie t naar je zin hebben. We volgen jullie op de voet ;)

• 12 November 2014 - 09:41

Francine:

Leuk om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Het is een hele ervaring!!! Geniet ervan. Groetjes Francine

Eleonora & Corné

Wij gaan voor het eerst buiten Europa fietsen. We fietsen van China (Kunming) naar Vietnam. Het accent zal in Vietnam liggen. Hier fietsen we 4 weken door de bergen van Noord Vietnam fietsen. Vanuit Hanoi vliegen we weer terug naar huis. De reis duurt in totaal 5 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2014