wereld van uitersten - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu wereld van uitersten - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

wereld van uitersten

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

16 November 2014 | Vietnam, Sa Pá

Gister de terugweg vanuit Bac Ha. Lange afdaling, dus niet echt moe aangekomen. Hotel waar je niet echt blij van wordt; haren in het afvoerputje en twijfel of er sinds de vorige slaper wel wat aan gedaan was. Goedkoop slapen betekend niet teveel noten op je zang hebben denk ik. Vandaag alleen maar geklommen. Van 50 meter naar 1500 meter. Heerlijk! In Sa Pa aangekomen hebben de bergvolkeren ons in de picture ipv anders om. Voortdurend aangeklampt worden voor trekkings, borduurwerken en andere zaken. Mannen op brommers die je in hun hotel willen hebben, kortom, niet echt iets waar jezelf vriendelijk van blijft. Ik geef ze groot gelijk hoor, maar niet echt leuk. Vandaag voor het eerst een goed hotel. Ruikt lekker en ziet er schoon uit. Ben erg blij met onze kampeerervaringen waar we vaak ook met niet al te frisse zaken te maken hebben gehad. Maar toch, als het dan fris is zoals nu, des te fijner. Mooi of lelijk, schoon of gewoon vies, totaal geen toerisme of ineens teveel. Wat een verwarring! Morgen gaan we kijken wat we hier gaan doen. Overmorgen weer verder fietsen

• 16 November 2014 - 11:44

Jolanda Hofstra:

Hoi...,jullie maken ook echt van alles mee zeg!!!! Leuk om alles in het echt van jullie te horen met foto´s erbij!!Wat een ervaringen .....Veel plezier nog xxx

• 16 November 2014 - 12:58

Lia Nefs:

zo dat is weer iets wat veel indruk maakt wat een verschillen allemaal we leuk om te lezen en zo mee te reizen.ik zou zeggen lekker verder trekken en veel foto"s maken kun je lekker terug kijken.doei Peter en Lia.

• 16 November 2014 - 15:01

Francine:

Hey Corne en Eleonora, wat een geweldige ervaring, zeg!!! Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Geniet ervan.
    Groetjes Francine XXX

• 17 November 2014 - 11:12

Kim:

Oh boy...... Heerlijk zulke accomodaties

• 17 November 2014 - 11:16

Kim:

Ik schrijf altijd vrij uitgebreid terug, maar er wordt steeds maar een gedeelte geplaatst. Xx

• 19 November 2014 - 16:11

Judith Hoogeveen:

Hey leuk om alles nu te kunnen lezen, klinkt suuuuuper zou ik met je ruilen alleeën je fiets hoef ik niet ... Ik ga met de bus ha ha . blij dat alles goed gaat geniet er nog van . veel liefs Judith en Willem xxxxx

Eleonora & Corné

Wij gaan voor het eerst buiten Europa fietsen. We fietsen van China (Kunming) naar Vietnam. Het accent zal in Vietnam liggen. Hier fietsen we 4 weken door de bergen van Noord Vietnam fietsen. Vanuit Hanoi vliegen we weer terug naar huis. De reis duurt in totaal 5 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2014