tja...... - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu tja...... - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

tja......

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

17 November 2014 | Vietnam, Sa Pá

Als eerste; het is erg leuk om de reacties te lezen van jullie. Ik dacht dat ik er heimwee van zou krijgen, maar dat is niet zo. We krijgen de hele reacties van jullie te zien, ookal geeft het maar de helft weer als je het terugleest. Dus Kim, blijf vooral uitgebreid terugschrijven!
Vandaag heb ik geen goede dag gehad
. We hebben het toch weer gewaagd; een voettocht en nu met twee bergstam mensen. Zoals ik al verteld heb, hadden we de dag ervoor 1500 meter geklommen met de fiets; nou ... We gingen diezelfde meters terug, maar dan mega steil en op de meest glibberige paadjes! Erger dan erg! Ik werd voortdurend in de houtgreep door twee vrouwen die op regenlaarzen naar beneden liepen. Spijt had ik!!!!megagladde schoenen en steeds banger om te vallen, wat dan natuurlijk ook prompt gebeurd!! Precies met een uitsteeksel van een steen op mijn stuitje!! De laatste 400 meter waren het mooist; een authentiek dorpje. Corné heeft gelukkig wel genoten. Die is niet stuk te krijgen. Ik heb mijn schoenen zonder profiel weggegooid. Wat ben ik blij met de fiets

  • 17 November 2014 - 13:51

    Kitty:

    Nou Eleonora, kan me voorstellen dat je stikt van de angst. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat Corné er meer moeite mee zou hebben ivm zijn hoogtevrees. Hoop wel dat je er toch van genoten hebt. Xxx


  • 17 November 2014 - 15:11

    Ma En Henny:

    Zojuist jullie verslag gelezen. We kunnen ons er wel iets bij voorstellen als we de beschrijving lezen dat je er angstig van wordt. Hopelijk heb je geen last met fietsen na die val op je stuit. We kunnen ons zo voorstellen dat een inkijk in een totaal andere wereld iets wonderbaarlijks moet zijn. Je leest er over, je ziet foto's, maar de werkelijkheid is vele malen mooier (soms ook lelijker dan je je kunt voorstellen) We hebben het dagelijks over jullie en maken op deze wijze jullie vakantie een beetje mee.
    hartelijke groeten van ma en henny.

  • 17 November 2014 - 16:44

    Lia:

    Hoi Eleonora en Corne,
    Jemig, wat jullie meemaken. Als ik lees over steile smalle bergpaadjes. Die ook nog glad zijn en waar je toch op verder moet. Ongelooflijk. Ik zou bijna vragen. Doe je dit straks nog een keer, durf je dan nog met de kennis van nu.
    Ik zou niet eens een eerste keer durven. Super dat jullie dit allemaal doen.
    Ik geniet met jullie mee en wens jullie mooie vergezichten, momenten en alles.
    Maar ik ben toch erg blij hier in dit vlakke landje.
    Wat ik me afvroeg is de temperatuur daar. Is dat uit te houden.

    Liefs Lia

  • 17 November 2014 - 18:53

    Aalt En Ingrid :

    Jee dat kan vreselijk zeer doen, vallen op je stuitje!
    Het is toch vakantie, geen survival kamp ;) !!! Wel heel knap dat je t toch doet en ze pakken t je niet meer af. Nu verder zonder brokken. Veel plezier en geniet ze XX

  • 17 November 2014 - 19:26

    Lia Nefs.:

    zo wat een zware en glibber tocht toch maar regenlaarzen aan lachen dat ze daar op overeind blijven.Ik hoop dat je niet te veel last van je stuitje krijgt au au.maar Corne loopt op zijn eigen benen en heeft zo waarschijnlijk minder last van zijn hoogte vrees goed zo.weer snel op de fiets en hopen dat jullie weer erg mooie dingen gaan zien. groetjes Peter en Lia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eleonora & Corné

Wij gaan voor het eerst buiten Europa fietsen. We fietsen van China (Kunming) naar Vietnam. Het accent zal in Vietnam liggen. Hier fietsen we 4 weken door de bergen van Noord Vietnam fietsen. Vanuit Hanoi vliegen we weer terug naar huis. De reis duurt in totaal 5 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 4545

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 06 December 2014

China-Vietnam per fiets

Landen bezocht: