laatste dagen - Reisverslag uit Mai Chầu, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Mai Chầu, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

30 November 2014 | Vietnam, Mai Chầu

Het einde van de vakantie is in zicht. We zijn een paar dagen op hetzelfde adres gebleven en heerlijk genoten van de luxe. Nog een wandeltocht door de bergen gemaakt met een gids die ons veel vertelde over de mythes en legendes van het land en ook vertelde over de invloed van de oorlog in hun land. Zo worden er nog steeds gehandicapte kinderen geboren door het gifgas welke de Amerikanen hebben gebruikt. Ook liggen er nog veel bommen die nog niet ter ontploffing zijn gebracht. Voor ons gelukkig alleen maar een mooie tocht van 6 uur door de bergen met pittige klimpartijen. de grond was droog, dus dat ging goed. Vandaag een tocht gemaakt op de fiets. Een mountainbike route. Erg eng, met name het dalen. Ik vind eigenlijk dat ik daar te oud voor ben ...
Morgen nog 1 dag een mooie tocht. De dag erna gaan we Hanoi al binnen , dus zal het een drukke weg zijn. In Hanoi nog een toeristische trip gepland en dan is het echt het einde en vliegen we terug. Daar hebben we ook zin in. Een hele bijzondere vakantie, maar ook goed om weer naar Holland te vliegen.

• 30 November 2014 - 15:24

Lex:

Hoi Eleonora en Corne,

Klinkt goed met al die wandelroutes, klimpartijen en mountainbikeroutes!! Het lijkt me een superindrukwekkende trip, ik had wel mee gewild in de fietstas. Maarja dat is voor jullie ook niet echt comfortabel.

Veel plezier nog met de laatste week, genietze nog even. Voor je het weet ben je weer terug in dit koude landje. Het is hier nu een regenachtige zondag, dus veel mis je niet :)

Tot zaterdag!!

• 30 November 2014 - 15:43

Arrie:

Lekker nog even genieten, jullie hebben al heel wat bijzonders gezien en meegemaakt !!

• 30 November 2014 - 18:27

Ma En Henny:

Geniet van de laatste week van deze schitterende vakantieervaring. We zien uit naar jullie terugkeer in dit kleine koude kikkerlandje. Veel liefs van ma en henny.

• 30 November 2014 - 19:28

Lia :

fijn dat jullie hebben genoten van de mooie tochten en naar huis gaan is ook altijd weer lekker alles op zijn tijd.fijne terug reis deze week en hoop dat alles in een vliegtuig vervoerd gaat worden.
    groetjes peter en lia

• 30 November 2014 - 20:56

Clementine:

Hi Corne en Eleonora,
    Nu alweer de laatste dagen? Het is echt voorbij gevlogen. Geniet er nog maar ff van. Ben heel benieuwd naar de foto's! Tot snel.
    Groetjes,
    Giorgio en Clementine

• 01 December 2014 - 09:06

Leny:

Nog een paar dagen! Geniet ervan. Goede vlucht terug!

• 01 December 2014 - 15:17

Joan :

Wat een geweldige ervaring....... Dat is iets wat niemand jullie meer kan afnemen.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's natuurlijk.
    Liefs Joan x

• 01 December 2014 - 17:00

Lia:

Hoi Eleonora en Corne,
    Nee Eleonora, te oud. Nee echt niet, je blijft een durfal. Vooral met Corne erbij

• 01 December 2014 - 22:40

Kim:

Ik verheug me enorm op de foto's en verhalen. Ben echt de dagen aan het aftellen. Norah zal ook heel blij zijn om jullie weer te zien (Lex uiteraard ook

• 02 December 2014 - 09:31

Francine: