kunming - Reisverslag uit Kunming, China van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu kunming - Reisverslag uit Kunming, China van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

kunming

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

02 November 2014 | China, Kunming

Veilig maar vermoeid in Kunming aangekomen. Helaas de fietsen niet. Die komen hopelijk met de volgende vlucht mee. Afwachten maar. We gaan vroeg slapen want we zijn er moe.

• 02 November 2014 - 13:44

Erna:

fijn dat jullie veilig aangekomen zijn.
    de jongens zijn ook weer veilig thuis.
    hoop dat jullie fietsen op tijd komen, sterkte met wachten.
    groet
    erna

• 02 November 2014 - 14:38

Kitty:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!! Zal zeker vermoeiend zijn geweest!! Hopelijk zijn de fietsen er snel, anders kun je niet verder!! Liefs Kitty xxx

• 02 November 2014 - 16:47

Pam Hueting:

Ik zat al aan jullie te denken! Dank voor de mail :)
    Hoop dat snel die fietsen er zijn.
    Heel veel plezier en geniet ze!

• 02 November 2014 - 17:07

Lia :

Fijn dat jullie er zijn. De fietsen komen vast, ondertussen uitrusten voor de rest van het avontuur. Beetje wennen misschien. Is het heet daar nu?
    Liefs lia

• 02 November 2014 - 19:48

Rinus:

Wisten jullie dat de fietsen niet met jullie mee zouden reizen???
    Hoop morgen te lezen dat de fietsen in goede staat zijn aangekomen.
    Groet Rinus

• 02 November 2014 - 22:16

Leny:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, maar erg vervelend dat de fietsen er niet zijn. Ik ging er van uit dat bagage(en dat zijn volgens mij toch jullie fietsen!) met dezelfde vlucht meegaan! Hopelijk zijn ze er snel, zodat jullie planning er niet door in de war raakt! Eerst even uitrusten en hopelijk dan volgens plan verder. Liefs Ad en Leny

• 02 November 2014 - 23:55

Jolanda Hofstra:

O,fijn dat jullie veilig zijn aangekomen!Hopelijk krijgen jullie snel de fietsen want dan zijn jullie compleet.
    En dan kan de grote reis beginnen....Geniet ze.....kus

Eleonora & Corné

Wij gaan voor het eerst buiten Europa fietsen. We fietsen van China (Kunming) naar Vietnam. Het accent zal in Vietnam liggen. Hier fietsen we 4 weken door de bergen van Noord Vietnam fietsen. Vanuit Hanoi vliegen we weer terug naar huis. De reis duurt in totaal 5 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2014