verrassend - Reisverslag uit Hoe Thin, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu verrassend - Reisverslag uit Hoe Thin, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

verrassend

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

19 November 2014 | Vietnam, Hoe Thin

Verrassend blijft het. Als je denkt nu even genoeg indrukken te hebben gehad, komt er weer een om de hoek. Na een nacht in een afschuwelijk hotel. De ergste tot nu toe( beschimmelde muren, beestjes die tegen de klamboe omhoog kruipen en Corné die denkt dat de klamboe de ark van Noach is. Met andere woorden; dat ze binnen de klamboe zitten) wat inhield dat
Corné deze keer degene was die weinig geslapen had.....
De tocht vandaag was weer verrassend mooi. Om de bocht elke weer de verrassing van bont gekleurde geklede mensen die hun waar proberen te verkopen. We maken mooie foto's , alleen lukt het ons niet om ze mee te sturen. Vannacht een goed hotel; gelukkig maar. Is dan ook gelijk 5 X zo duur. We klimmen veel met de fiets wat mooie vergezichten oplevert. Het weer is gelukkig beter geworden. De afgelopen dagen veel mist en kou gehad. In plaats dat wij teveel zouden betalen, krijgen we steeds iets van de bevolking : meestal een kop thee, ook wel een banaan of moeten we minder betalen omdat ze het leuk vinden om wat te geven. Zo ook vanavond weer het -happy water - gekregen van mannen die bij ons aan tafel kwamen. Zo bijzonder!!! In de toeristische plaatsen is dit natuurlijk anders.

• 19 November 2014 - 16:09

Joan:

Wat geweldig om jullie avonturen te volgen, echt een hele belevenis. Wel iets om op terug te kijken. Ben ook erg benieuwd wat dat Happy water nog gaat brengen :-)). Geniet maar van zo'n bijzondere ervaring. Veel liefs maurice Joan Stijn en Nora xx

• 19 November 2014 - 16:48

Arrie:

Leuk dat jullie zoveel verschillende indrukken meekrijgen, ook al zijn ze niet altijd even fraai. Ik geloof zeker dat het een heel andere wereld is daar. Geweldig dat we er wat van mee kunnen krijgen op deze manier !!

• 19 November 2014 - 17:18

Ma En Henny:

We zijn weer blij met dit verslag. Wat een verschillen in de hotels. En die beestjes .... ach, die krijg je er gratis bij ;-) ;-) We zijn heel benieuwd naar de foto's maar zullen geduld hebben tot jullie weer in "onze wereld" (de zogenaamde geciviliseerde) zijn. Hier is alles oké.

Ma en Henny

• 19 November 2014 - 18:28

Aalt En Ingrid :

Griezel Griezel beestjes, allemaal beestjes om me heen :) Is de klederdracht van daar niet iets voor hier ? Dan zijn jullie de trendsetters voor een nieuwekledinglijn :) Heel leuk om de verhalen te lezen. We proberen er een beeld bij te krijgen. Afwachten bij t zien van de foto's of dat beeld klopt! Hele goeie reis verder XX

• 19 November 2014 - 23:05

Kim:

Hahaha ik moet er zo om lachen, zie het helemaal voor me! Ik zou zeggen, als je kunt kiezen maar wat meer geld uitgeven. Een goede nachtrust is goud waard. Het lijkt me zo bijzonder om de "echte" bevolking op zo'n vrijgevige manier mee te maken. Jullie krijgen op de fiets een heel goed beeld van het land!

Norah heeft een foeilelijke, maar oh zo leuke prinsessentent (zonder beestjes).
    Xx

• 23 November 2014 - 12:23

Lia:

Hoi Eleonora en Corne,
    Niet voor te stellen wat jullie allemaal zien en meemaken. Hier gaat alles gewoon verder.
    Ik hoop dat jullie nog heel veel genieten.
    Ben benieuwd naar de foto,s. Die zullen vast mooi zijn. ( beetje extra druk voor Corne