schoonheid en luxe - Reisverslag uit Mai Chầu, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu schoonheid en luxe - Reisverslag uit Mai Chầu, Vietnam van Eleonora & Corné - WaarBenJij.nu

schoonheid en luxe

Blijf op de hoogte en volg Eleonora & Corné

28 November 2014 | Vietnam, Mai Chầu

We hebben een paar rustdagen ingelast omdat ik niet echt lekker van de beet was en mijn maag wat opspeelde. Inmiddels weer helemaal herstelt. We hebben een poging gewaagd om de 'hotsprings' in de buurt van het plaatsje te vinden, maar dat is niet gelukt. (We hebben ook niet erg ons best gedaan vanwege bovenstaande). De dag erna een brommertje gehuurd en 80 kilometer getoerd in de bergen van Vietnam. Heerlijk!! De verslagen van de omgeving van Vietnam zijn niet zo spectaculair meer, maar dat wil niet zeggen dat de omgeving niet schitterend is!! Zeker wel. Genieten doen we elke dag. In dit gedeelte van Vietnam zijn er minder Bergstammen lijkt wel, het accent ligt nu meer op de natuur. Wat nog elke keer een beleving is, is het eten en de hotelkamers. We volgen de adviezen uit het reisboekje, kiezen voor de best aangeschreven, maar het is toch heel vaak een vieze bedoening. Gisteravond liep er een kolonne mieren over de lambrisering en een hagedis op het plafond. Inmiddels proberen we niet te neurotisch te worden, maar afzonderlijk inspecteren we de hotelkamer op enge beesten en willen we het van elkaar niet weten

  • 28 November 2014 - 10:58

    Lia:

    Fijn dat je weer opgeknapt bent.
    Ja dat is ook leuk op een brommer rond toeren(heb foto gezien via Kitty)lachen vooral dat hoedje bij Corne. Fijn dat jullie zo genieten nu nog even verder fietsen of gaan jullie nog zoeken naar de hotsprings weet niet wat het inhoud of is. Een hele fijne voortzetting van jullie spannende vakantie.doeii
    Peter en Lia.

  • 28 November 2014 - 15:34

    Jolanda Hofstra:

    Het is miss niet leuk maar ik moet echt lachen om de beestjes....ik zie het ook zo voor me.....op jacht naar beestjes en dan maar hopen dat je ze allemaal hebt om toch maar een lekkere nachtrust te hebben!! Ik heb na een hachelijk avontuur met oorwurmen toch maar voor de zekerheid met watten in mijn oren geslapen,hahaha
    Kijk goed uit.....veel plezier en kus van mij

  • 28 November 2014 - 15:47

    Lia:

    Hoi,
    Gelukkig dat je weer opgeknapt bent. Goed zeg om wat gas terug te nemen.
    Wisten jullie dat insecten in Europa een hype worden: gefrituurd of gewoon door de nassi.
    Ze staan al in de supermarkten, kun je proeven. Maar jullie kunnen echt vers van de pers, uit de eerste hand als het ware.
    Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik ben stiekum toch een beetje aan het aftellen.
    Geniet nog een poosje. En ik denk als je zulke hotelkamers overleeft, kun je heel wat aan.
    Liefs Lia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eleonora & Corné

Wij gaan voor het eerst buiten Europa fietsen. We fietsen van China (Kunming) naar Vietnam. Het accent zal in Vietnam liggen. Hier fietsen we 4 weken door de bergen van Noord Vietnam fietsen. Vanuit Hanoi vliegen we weer terug naar huis. De reis duurt in totaal 5 weken.

Actief sinds 27 Okt. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 4513

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 06 December 2014

China-Vietnam per fiets

Landen bezocht: